K: 15" 4:3 CCFL panel, rezolucija nebitna, 30 pina konektor
(prestaro za odgovor)
Pero lozac
2017-03-08 13:05:35 UTC
pozdrav objema grupama, ako ima jos ikoga ovdje.. malo je kanda zamrlo.

elem, treba mi jedan lcd panel kao u subjectu.. rezolucija nije
presudna, glavno da je 30-pinski, ispravan i 15,0" dijagonala.

javljam se na 099 78 79 881.. moze i SMS, pogotovo ako se ne mogu javiti :)

isprike za crosspost i pozdrav..
--
"E, ko je onaj tip u bijelom pored Pere lozaca?"

Za odgovor na mail ispravno napisite gmail.
news.iskon.hr
2017-04-01 13:31:46 UTC
jel' ti paše ovaj:
http://www.njuskalo.hr/hp-prijenosnici/hp-compaq-nx5000-intel-celeron-1.6-oglas-22000854

cijeli za 100kn

"Pero lozac" je napisao u poruci interesnoj
grupi:o9ovj5$pqo$***@news.metronet.hr...